Politica de rambursare și returnare

Prezentare generală

Politica noastră de rambursare și returnare are o durată de 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziția dumneavoastră, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru returnare, produsul dumneavoastră trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original..

Pentru a finaliza returnarea dumneavoastră, avem nevoie de o chitanță sau de o dovadă a achiziției.

Vă rugăm să nu returnați achiziția dumneavoastră producătorului.

Rambursări

Odată ce returnarea dumneavoastră este primită și inspectată, vă vom trimite un email pentru a vă notifica că am primit articolul returnat. Vă vom notifica, de asemenea, dacă rambursarea dumneavoastră este aprobată sau respinsă.

Dacă este aprobată, atunci rambursarea dumneavoastră va fi procesată, iar un credit va fi aplicat automat cardului dumneavoastră de credit sau metodei originale de plată, într-o anumită perioadă de timp.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați din nou contul dumneavoastră bancar.

Apelați apoi compania dumneavoastră de card de credit, ar putea dura ceva timp până când rambursarea dumneavoastră este postată oficial.

Următorul pas este să contactați banca dumneavoastră. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {adresa de email}.

Articole în promoție

Numai articolele la preț întreg pot fi rambursate. Articolele în promoție nu pot fi rambursate.

Schimburi

Noi înlocuim numai articolele dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă aveți nevoie să-l schimbați cu același articol, trimiteți-ne un email la și trimiteți-vă articolul la: {adresa fizică}

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat ca fiind cadou atunci când a fost achiziționat și trimis direct către dumneavoastră, veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dumneavoastră. Odată ce articolul returnat este primit, un certificat cadou vă va fi trimis prin poștă.

Dacă articolul nu a fost marcat ca fiind cadou atunci când a fost achiziționat, sau dacă cel care a făcut cadoul a avut comanda trimisă către ei pentru a vi-l oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a făcut cadoul și ei vor afla despre returnarea dumneavoastră.

Returnarea transportului

Pentru a returna produsul dumneavoastră, ar trebui să trimiteți produsul la: {adresa fizică}.

Veți fi responsabil pentru plata costurilor de transport pentru returnarea articolului dumneavoastră. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de returnare va fi dedus din rambursarea dumneavoastră.

În funcție de locul unde locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dumneavoastră returnat să ajungă la dumneavoastră poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, puteți lua în considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmărire sau achiziționarea de asigurare pentru transport. Nu garantăm că vom primi articolul returnat.

Aveți nevoie de ajutor?

Contactați-ne la {email} pentru întrebări legate de rambursări și returnări.